Blog #MJPPBA
Message text!

Selamat Datang KRT Blok A ❤️❤️❤️

Formasi AJK Penaja untuk penubuhan KRT Blok A sedang giat diusahakan, dan entiti berdaftar akan segera terbentuk di Blok A. Dengan kehadiran entiti berdaftar ini, suara komuniti akan menjadi lebih lantang, permintaan akan menjadi lebih keras, dan keinginan akan menjadi lebih bertambah.

Entiti berdaftar ini mempunyai hak untuk menuntut apa yang sepatutnya mereka terima, walaupun proses perundangan mungkin akan memerlukan masa yang agak lama dan memenatkan.


MJPPBA yang sebelum ini mengepalai pasukan pengurusan sebagai "hulu ledak" akan berundur diri sebagai tanda penghargaan kepada kehadiran entiti berdaftar ini. 

Sokongan penuh dari semua warga sangat diharapkan, terutamanya dalam hal pembayaran yuran penyelenggaraan dan perkara-perkara berkaitan. Sebarang kemaskini baru akan dimaklumkan kemudian.

Diharapkan dengan adanya entiti berdaftar ini, kepentingan dan hak semua penduduk KRT Blok A dapat dijaga dengan lebih baik. Kita bersama-sama menanti perkembangan yang lebih positif bagi keseluruhan komuniti KRT Blok A.

Post a Comment

0 Comments