Blog #MJPPBA
Message text!

Borang Aduan Blok A

Fungsi borang aduan berpusat adalah untuk memudahkan penduduk Blok A Kondominium Mutiara Bandar Perda untuk membuat aduan dan menyampaikan maklum balas mengenai sebarang masalah atau isu yang berkaitan dengan keadaan dan pengurusan di blok tersebut.

Borang aduan berpusat biasanya dikendalikan oleh Majlis Jawatankuasa Perwakilan Penduduk Blok A dan ia merupakan saluran formal bagi penduduk untuk mengemukakan aduan mengenai kebisingan, kebersihan, keselamatan, penyelenggaraan fasiliti dan sebagainya.




Dengan menggunakan borang aduan berpusat, komunikasi antara penduduk dan pihak pengurusan menjadi lebih teratur dan dokumentasi aduan dapat diuruskan dengan lebih baik. Selain itu, borang aduan berpusat juga boleh digunakan sebagai rujukan dalam menghasilkan data dan statistik mengenai masalah-masalah yang sering berlaku di blok tersebut. Ini akan membolehkan Majlis Jawatankuasa Perwakilan Penduduk mengambil tindakan yang sesuai untuk memperbaiki keadaan dan meningkatkan kualiti kehidupan di Blok A Kondominium Mutiara Bandar Perda. insyaAllah.


===========
::: ADUAN :::
===========

[ TEXT ] <> [ AUDIO ]

.
.
.


Post a Comment

0 Comments