Blog #MJPPBA
Message text!

Keanggotaan Majlis Jawatankuasa Perwakilan Penduduk Blok A

Majlis Jawatankuasa Perwakilan Penduduk Blok A ( MJPPBA ) adalah badan yang bertanggungjawab untuk mewakili kepentingan dan keperluan penduduk Blok A Kondominium Mutiara Bandar Perda.

✅ Keanggotaan MJPPBA adalah terbuka kepada semua pemilik unit kediaman di Blok A.

Untuk menjadi ahli MJP PPA, pemilik unit kediaman perlu memenuhi beberapa syarat seperti berikut :

1. Menjadi pemilik unit kediaman di Blok A Kondominium Mutiara Bandar Perda.

2. Mendaftar sebagai ahli MJPPBA dengan mengisi borang pendaftaran yang disediakan oleh Jawatankuasa Pengurusan Kondominium.

3. Menerima dan menuruti Peraturan MJPPBA yang telah ditetapkan.




Ahli MJPPBA adalah bertujuan untuk menyumbangkan idea, pandangan, dan pendapat mereka dalam setiap mesyuarat MJPPBA. Mereka juga akan dimaklumkan dari semasa ke semasaq dalam aktiviti dan program yang dianjurkan oleh MJPPBA untuk kebaikan dan kemajuan komuniti penduduk Blok A.

Keanggotaan MJPPBA adalah penting agar penduduk Blok A dapat bersatu dan bekerjasama untuk menjaga dan memperbaiki kehidupan di Kondominium Mutiara Bandar Perda. Dengan terlibat dalam MJPPBA, pemilik unit kediaman dapat menjalankan peranan mereka sebagai pemangku kepentingan utama dalam pembangunan dan penambahbaikan fasiliti dan perkhidmatan di kawasan kediaman mereka.

Sekiranya anda adalah pemilik unit kediaman di Blok A Kondominium Mutiara Bandar Perda dan berminat untuk menjadi ahli MJPPBA, KEANGGOTAAN ANDA ADALAH AUTOMATIK, sila hubungi Jawatankuasa Pengurusan Blok A untuk maklumat lanjut mengenai proses pendaftaran.

Harap Maklum.

Post a Comment

0 Comments