Blog #MJPPBA
Message text!

Projek Komuniti

Kepada semua pemilik unit kediaman di Blok A Kondominium Mutiara Bandar Perda,

Majlis Jawatankuasa Perwakilan Penduduk Blok A ingin mengumumkan bahawa keanggotaannya terbuka kepada semua pemilik unit kediaman di blok ini. Kami ingin memperluas jawatankuasa kami dengan anggota baru yang berminat untuk berkontribusi dalam membangun komuniti kita dan meningkatkan kehidupan di sini.


Kami sedang mencari individu yang memiliki keahlian dalam bidang graphic design dan printing untuk turut serta dalam jawatankuasa kami. Kami percaya bahawa kemahiran ini sangat berharga dalam melakukan kegiatan promosi, pengiklanan, dan pencetakan bahan-bahan komuniti kami seperti brosur, poster, dan banner. Anda akan menjadi aset yang penting dalam menjayakan acara-acara dan inisiatif komuniti kami.

Jika anda mempunyai pengalaman dalam bidang ini dan berminat untuk menyumbangkan masa dan kemahiran anda kepada komuniti kami, kami mengalu-alukan anda untuk menawar diri sebagai Graphic Designer & Printer Komuniti. Kami akan menghargai kerjasama dan sokongan anda yang berharga.

Untuk menawarkan diri anda, sila hantar resume terkini dan contoh kerja yang anda telah lakukan sebelum ini ke alamat e-mel [alamat e-mel]. Sila nyatakan juga alasan anda ingin menyertai jawatankuasa ini dan bagaimana ahli jawatankuasa ini dapat membantu meningkatkan komuniti kami.

Tarikh tutup tawaran jawatan ini adalah pada [tarikh tutup]. Selepas tarikh tersebut, jawatankuasa kami akan menyemak semua permohonan dan akan menghubungi mereka yang dipilih untuk satu sesi temubual.

Terima kasih kerana berminat dan kami menantikan permohonan anda.

Sekian,
Majlis Jawatankuasa Perwakilan Penduduk Blok A

Post a Comment

0 Comments